INFORMACE PRO VYSTAVOVATELE

RUMFEST 2025 

24. května 2025

  Vnitroblock, Tusarova 31, 170 00 Praha 7

Důležité produkční a organizační informace

  1. Datum a místo

  2. Instalace barů, deinstalace barů

  3. parkování

  4. Počet návštěvníků

  5. Semináře

  6. Elektřina

  7. Sklenice a mytí

  8. Debaras

  9. Voda

  10. Dekorace

  11. Hudba

  12. Led

  13. Demontáž barů

  14. Vstupenky

  15. Sampling

  16. Zabezpečení

  17. Foto

  18. Celní úřad

  19. Podávání alkoholu nezletilým

  20. Odpovědnost za činnost vystavovatele

Kontakty

Event koordinátor - kontakt pro vystavovatele: Gabriela Ponert, T 602 461 297, E gabriela.ponert@barlife.cz

Management - objednávky: Martin Kraut, T 777 309 110, E martin.kraut@barlife.cz

1. Datum a místo

Sobota 24.5. 2025 od 12:00 do 21:00, Vnitroblock, Tusarova 31, 170 00. Praha 7. 

2. Instalace a deinstalace barů

Instalace barů je v den akce pouze od 6:00 do 11:00. 

Vzhledem k omezenému prostoru na příjezdových komunikacích bude vytvořen přesný harmonogram závozu. Ohledně domluvení VAŠEHO času závozu kontaktujte Radka Šrotta na tel.: 602 166 850 NEJPOZDĚJI DO 5.5. 2025. Čas závozu znamená přistavit auto - VYLOŽIT - odjet. Na vyhrazeném místě není možné parkovat po dobu instalace baru. Parkování vozidel v okolí NENÍ Z NAŠÍ STRANY ZAJIŠTĚNO.

Samotná instalace barů musí proběhnout do 11 hodin. Plocha pro každého vystavovatele bude vyznačena a je nutné, aby vystavovatelé nepřekročili celkovou velikost zakoupené plochy.

Rumfest končí ve 21:00 a provoz na všech barech musí být do této hodiny ukončen.

Demontáž barů je možná až po 21:00.

Všechny bary a předměty vystavovatelů musí být odklizeny do 24:00.

Prosíme vystavovatele před odjezdem z akce o osobní předání pronajatého prostoru ve stejném stavu jako při převzetí. Toto musí proběhnout OSOBNÍM PŘEDÁNÍM Radku Šrottovi (602 166 850), pokud tomu tak nebude, může být vystavovateli účtována paušální částka 5.000,-. 

3. Parkování 

Organizátor nezajišťuje parkovací místa pro vystavovatele. 

4. Počet návštěvníků

V průběhu konání akce (mezi 12:00 a 21:00) očekáváme celkovou účast cca 1.400 návštěvníků. Akce je primárně určena pro širokou veřejnost, ale je předpokládána i účast profesionálů a odborníků. Vstup povolen pouze osobám starším 18 let.

5. Semináře

Semináře budou probíhat v konferenčním sále v areálu Vnitroblocku, jehož kapacita je maximálně 100 osob. Příprava na seminář je možná vždy 15 minut předem. Délka semináře je stanovena na 25 minut a prosíme o dodržení vymezeného času. Ve stanu bude připravené pódium, LCD televizor, 2x mikrofon a technik. Organizátor naopak nezajišťuje degustační sklenky pro případné ochutnávky ani hostesky pro jejich roznos. 

6. Elektřina

Ke každému baru mimo sudů, bude přivedena jedna elektrická zásuvka 230 V–2 KW. Pokud budete používat zařízení s nadstandardním odběrem, je nutné nás dopředu informovat.

7. Sklenice a mytí

Sklenice si zajišťuje každý vystavovatel sám. Organizátor nezajišťuje mytí, ale v prostoru akce budou pro návštěvníky umístěny dvě mobilní vyplachovačky. Doporučujeme používat tvrzené PVC. Pokud však upřednostňujete klasické sklo, doporučujeme sklenice zákazníkům prodávat nebo zálohovat. Na akci budou k prodeji malé lahvičky na vzorky. V ceně vstupenky je degustační sklenička ZDARMA. 

8. Debaras

Po dobu konání akce zajišťujeme. Sklo bude odnášeno na jedno místo v zázemí a pokud si jej vystavovatel po akci nevyzvedne, bude zlikvidováno. Prosíme vystavovatele o odlévání zbytků do samostatných vlastních nádob, ne do PVC pytlů! Vystavovatel je povinen po ukončení akce uklidit odpad a prázdné lahve do přistaveného kontejneru. Prosíme vystavovatele před odjezdem z akce o osobní předání pronajatého prostoru ve stejném stavu jako při převzetí. Toto musí proběhnout OSOBNÍM PŘEDÁNÍM ORGANIZÁTOROVI, pokud tomu tak nebude, může být vystavovateli účtována paušální částka 5.000,-. 

 9. Voda

Pitná voda je k dispozici na WC, případně po domluvě na baru. 

10. Dekorace

Veškeré dekorace, vybavení, doplňky apod. je možné umístit pouze v rámci pronajatého prostoru a VŠE musí být po akci odvezeno, vč. obalových materiálů.

11. Hudba

Organizátor akce zajišťuje po celou dobu festivalu centrální hudební produkci. Na vystavovatelských barech není audio produkce povolena s ohledem na komfort návštěvníků a vystavovatelů. 

12. Led

Každý vystavovatel si led a ledovou tříšť zajišťuje sám. V případě závozu externí společností je nutné dodržet podmínky pro závoz viz. bod 2. Instalace barů.

13. Vstupenky

Vstupenky pro vystavovatele v rámci ceny - Každý vystavovatel má v rámci ceny nárok na 1 vstupenku na 1 m2 pronajaté plochy. Tyto vstupenky Vám budou zaslány elektronicky před akcí. 

Vstupenky pro personál na barech - Vstupenky v podobě „hand stripů“ budou rozdány na každý bar přibližně hodinu před začátkem, tedy v 11:00. Počet vstupenek pro personál je dle velikosti pronajaté plochy.

Vstupenky pro vystavovatele nad rámec kvóty se slevou - Každý vystavovatel může využít 50% slevu na nákup vstupenek pro klienty, partnery, dodavatele nebo zaměstnance. Tyto vstupenky můžete objednat na e-mailu: gabriela.ponert@barlife.cz NEJPOZDĚJI do čtvrtka 22.5. 12:00 hod a vyúčtování objednaných vstupenek proběhne po skončení akce. 

Vstupenky pro návštěvníky - Vstupenky na Rumfest lze zakoupit v předprodeji přes GoOut  a v den konání Rumfestu budou k dispozici vstupenky na pokladně (pokud nebude vyčerpaná kapacita areálu). Součástí vstupného je volný přístup na semináře. Vstupenky na řízené degustace/Mastercass se prodávají v předprodeji přes GoOut a případně zbylé i na místě v den akce.

14. Sampling a hostesky

Rozdávat vzorky a nápoje mimo vystavovateli objednaný prostor není možné. Hostesky se mohou pohybovat mimo tyto prostory jen bez vzorků alkoholu.

15. Zabezpečení

Za bary a jejich vybavení zodpovídá vystavovatel.

16. Foto

Organizátor bude pořizovat fotografie během konání akce pro vlastní reportážní účely. Garantovat poskytnutí fotografií jednotlivým vystavovatelům z jejich barů není možné. Organizátor neposkytuje akreditované vstupy pro fotografy jednotlivým vystavovatelům - pro vstup fotografa je třeba využít vlastních vstupenek. Pořízení fotografií pro vaše účely je možné předem objednat a pro tuto službu využít našeho fotografa. TOTO JE TŘEBA ŘEŠIT S PŘEDSTIHEM, NIKOLIV V DEN AKCE.

17. Celní úřad

Každý vystavovatel je povinen podat samostatně oznámení o prodeji alkoholu, a to minimálně 5 pracovních dní před akcí. Formulář najdete zde . 

18. Podávání alkoholu nezletilým

Dodržování zákazu podávat alkoholické nápoje nezletilým je odpovědností vystavovatelů.

19. Prodej zboží

Akce je primárně prodejního charakteru. Každý vystavovatel zajišťuje prodej na svém baru. Prosíme vystavovatele, aby při případném prodeji celých lahví informovali návštěvníky Rumfestu, že nejsou určeny ke konzumaci přímo na místě v den akce.

20. Odpovědnost za činnost vystavovatele

Pořadatel akce, spol. Linkman Media s.r.o., nenese žádnou odpovědnost za činnost vystavovatele na Rumfestu. Pořadatel zejména nenese odpovědnost za zaměstnance vystavovatele nebo jím pověřené osoby, ani za majetek vystavovatele nebo jiná jeho aktiva vnesená do prostoru, ve kterém se Rumfest koná. Vystavovatel nese výlučně veškerou odpovědnost spojenou s jeho účastí na Rumfestu a zavazuje se respektovat a dodržovat veškerá ustanovení platných předpisů, zejména v oblasti distribuce a podávání alkoholických nápojů. V případě porušování platných právních předpisů, instrukcí Rumfestu nebo pokynů pořadatele má pořadatel právo účast vystavovatele na Rumfestu bez náhrady ukončit.

Kontakty 

Event koordinátor - kontakt pro vystavovatele: Gabriela Ponert, T 602 461 297, E gabriela.ponert@barlife.cz

Produkce - instalace barů, technické informace a zajištení eventu: Martin Mára, T 773 635 102, E martin.mara@barlife.cz

Management - objednávky: Martin Kraut, T 777 309 110, E martin.kraut@barlife.cz

Oficiální stránky: https://www.rumfest.cz

Předprodej vstupenek: GoOut